Τα 13 κόλπα που εφαρμόζουν τα σούπερ μάρκετ για να μας κάνουν να ξοδεύουμε περισσότερα χρήματα

olympia.gr

imageΥπάρχει λόγος που οι ειδικοί επιμένουν να κάνετε λίστα για τα ψώνια σας πριν πάτε στο σούπερ μάρκετ και να προσπαθήσετε να την τηρήσετε αλλά και να μην πηγαίνετε για ψώνια πεινασμένοι.

Κάθε σημείο σε ένα σούπερ μάρκετ είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να σας κάνει να ξοδεύετε περισσότερα χρήματα και να αγοράζετε περισσότερα πράγματα από όσα χρειάζεστε στην πραγματικότητα.

1. Το καροτσάκι για τα ψώνια εφευρέθηκε το 1938 προκειμένου να επιτρέπει στους καταναλωτές να αγοράζουν μεγαλύτερες ποσότητες χωρίς να χρειάζεται να τα κουβαλάνε.

2. Τα περισσότερα σούπερ μάρκετ τοποθετούν τα ράφια με τα λουλούδια ή τα τρόφιμα του φούρνου κοντά στην είσοδο, ώστε να έχετε περισσότερες πιθανότητες να αγοράσετε κάτι όσο το καρότσι είναι ακόμα άδειο και το ηθικό σας σε υψηλά επίπεδα.

Δείτε την αρχική δημοσίευση 299 επιπλέον λέξεις

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s